Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Saturday, September 10, 2011

~TQ~

Assalamualaikum..
mulakan hari ni ngan ceria...
terima kasih ya Allah kerana masih meminjamkan nyawa tuk saya pada hari ini...
perkara semalam menjadi kisah terhebat sepanjang 3 thun stngah saya berada d sni,,,
sungguh xpcya n mnyedihkan....
namun saya tahu itu semua ujian dari ilahi,..
saya sedar saya memang insan yang xsempurna,,,
namun saya juga mempunyai hati dan perasaan yang perlu di jaga..
tapi tidak apa...
bila terlalu lama cerita itu disimpan pasti akan terbongkar juga suatu hari nanti...
saya amat bersyukur kerana dipertemukan dengan kawan2 yang sedemikian rupa...
ia mengajar saya erti kedewasaan dan kematangan,...
terima kasih sangat...
ya Allah saya bersyukur sanagt dengan ujian ini...
diharapkan apa yang terjadi pasti ada hikmah disebaliknya..
pesanan mama saya selama ini sudah terbukti benar..
mama saya sudah terkena ma...
betul kata mama selama ini...
cuma saya sahaja yang yak sedar akan perkara ini...
ma memamng susah untuk percaya dengan sesiapa ma...
saya akui semua ini benar ma...
selepas ini saya akan berhati2 ma ...
rasanya saya da buat keputusan ma untuk smbung belajar kat mana ma...
biarlah saya menghilangkan diri buat seketika selepas mengetahui perkara ini...
apa yang harus saya buat sekarang hanya bertahan buat seketika...saya masih ada beberapa orang yang masih menyokong saya...
thanks friends..
ya Allah beri saya kekuatan untuk menghadapi beberapa minggu ini dengan hati yang tenang...
insyaAllah saya mampu menghadapinya...
thanks to my sister n my dear coz sanggup dengar luahan hati saya semalam...
saya sangat menghargainya..
saya akn ingat pesan kalian...
saya tahu saya seorang yang kuat untuk menghadapi semua ini..
saya yakin saya boleh demi family saya, demi orang yang saya sayang n demi sahabat sejati saya...
thanks semuanya...jasa kalian tidak terbalas,,,
sekian..

No comments:

Post a Comment