Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Saturday, September 10, 2011

@@~~bunuh diri~~@@

ya Allah...
seandainya bunuh diri itu tidak diharamkan disisi agama ..
ingin rasanya saya melakukannnya...
namun apakan daya saya...
namun saya masih sedar ya Allah..
Kau masih memberi saya peluang untuk bertaubat...
namun hati saya betul2 sudah tidak kuat ya Allah untuk menghadapi semua ini...
walaupun hanya untuk beberapa detik...
kenapa semua ini harus berlaku ya Allah..
saya sayang mereka ya Allah..
saya akan sentiasa mendoakan kebahagiaan mereka..
biarpun sudah mengetahui perkara sebenar ya Allah...
namun perit rasanya ya Allah untuk menipu diri sendiri ya Allah...
saya xkuat da ya Allah...
ingin rasanya saya menghilangkan diri untuk seketika dr dunia yg durjana ini..
dunia yang penuh dengan kepalsuan, penuh kepura-puraan, penuh tipu daya, dunia yang keji...
tapi bagaimana ya Allah..
hambamu ini buntuh ya Allah...
hambamu ini hanya mampu menitiskan airmata ya Allah..
berilah petunjukmu ya Allah...:'(

No comments:

Post a Comment